Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Part A. Deontologia i pràctica periodística

Escriu un o més termes per a buscar en el llibre d’estil:

2.12.5. Patrocini d’espais i continguts específics

Com a regla general, preval la norma de no acceptar patrocinis en els informatius. Es pot valorar la possibilitat d’inserir patrocinis en espais específics, com ara el de l’oratge i altres. En qualsevol cas, este patrocini no pot entrar en col·lisió amb la línia editorial de la CACVSA. Quant al patrocini de programes d’entreteniment, de continguts documentals o de ficció, es pot plantejar la possibilitat d’emetre continguts documentals o d’entreteniment creats directament per les marques (branded content). En este cas, es valorarà especialment que siguen marques valencianes o arrelades a la Comunitat Valenciana, i sempre s’ha de comptar amb la proposta de la Direcció General.

El patrocini s’ha d’entendre com la promoció d’una marca comercial que respecta els principis fonamentals del servici públic i contribuïx al benestar col·lectiu per mitjà de la seua legítima activitat comercial i pel suport que oferix al mitjà públic de comunicació.