Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Part A. Deontologia i pràctica periodística

Escriu un o més termes per a buscar en el llibre d’estil:

2.12.1. Principis orientadors

La publicitat i els patrocinis no poden condicionar la línia editorial dels nostres mitjans, ni la selecció ni l’enfocament de la informació. Tampoc poden determinar els continguts d’entreteniment i de ficció. Distingim clarament entre publicitat i continguts, en especial en el cas dels informatius.

Quant als continguts de la publicitat que difonem, cal vetlar per a que no fomenten actituds discriminatòries o antisocials, i per a que no ofenguen els sentiments ni les conviccions morals de les persones.

La CACVSA es reserva l’opció de no acceptar publicitat que no s’ajuste als seus principis o que lesione els seus interessos. No es pot inserir publicitat que puga vulnerar la normativa autonòmica, estatal i europea, així com la Llei general de publicitat.